Pages

Thursday 12 April 2012

U Nuli na urodzinach...

Kiedy: 3 Marca 2012
Kto: Aarthi, Agata, Agnieszka, Asia, Bożenka, Danusia, Dorotka, Elwira, Justynka, Kasie 3, Marta, Marzanna, Monika, Natalia, Oktawia. I ja tam byłam, miód i wino piłam.
Dziękuję Babeczkom kochanym za cudne urodzinowanie!
Nula
PS.
Autorkami zdjęć są biesiadnice biesiadujące na urodzinach - kto jest autorką czego pewnie nikt się nie dowie! Pozwoliłam sobie na delikatne ujednolicenie stylistyki zdjęć  - no - czasami na lekkie wykadrowanie... autorki z góry przepraszam, ale nie było jak spytać o pozwolenie :)
Reklamacji nie uwzgędnia się!
 - Nula


Życzenia i ściski

Barwne jak motyle Królowe Tańca

W łazience czary: make-up na twarzach i nie tylko...
Poniżej efekty.








Ojej... to dla mnie??? Torty wniosły tortotwórczynie: Kasia i Kasia
Uroczyste krojenie ...
a że apetyty dopisywały...

...tylko kawałeczek został...
Hojnie obdarowana Nula
Tymczasem w pokoju dziecięcym obok... kontra party... kontra-bandy...
Stylizacje były różne...




Tzw. Grupóweczka
Karaoke

Koniec! Wyłączam! Reszta tylko dla wybrańców!




No comments:

Post a Comment